Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANGDakota Holidays

Kamis, 04 Juli 2013

Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANG


Paket Lawatan  di Bukittinggi Padang
Padang Indah Tours Transport

HARI 01: LCCT – PADANG – BUKITTINGGI ( MT, MM )
Para peserta dikehendaki berkumpul sekurang-kurangnya 3 jam sebelum berangkat. Setibanya di lapangan terbang Padang, anda akan dibawa oleh perwakilan kami berangkat menuju Bukittinggi melalui Lembah Anai. Dalam perjalanan singgah di air terjun Lembah Anai. Makan siang di restoran Pak Datuk Padang Panjang. Setelah makan siang berkunjung ke Kampung Pandai Sikek untuk melihat kerajinan ukiran kayu dan tenunan songket. Tiba di Bukittinggi langsung dihantar ke hotel untuk istirahat. Makan malam disediakan di restoran tempatan.
HARI 02: MANINJAU TOUR ( S, MT, MM )
Setelah sarapan pagi, lawatan sekitar Bandar Bukittinggi di antaranya mengunjungi Sianok Canyon, Lobang Jepun dan Pasar Atas untuk membeli belah. Makan tengahari di restoran tempatan. Selepas itu perjalanan dilanjutkan ke Koto Gadang yang terkenal sebagai kampung penghasil kerajinan perak, Embun Pagi dan menuju Danau Maninjau melalui kelok 44 untuk melihat Rumah Kelahiran HAMKA. Petang, pulang semula ke Bukittinggi dan terus ke hotel untuk beristirahat. Makan malam disediakan di restoran tempatan.
HARI 03: MINANGKABAU TOUR – PADANG ( S, MT, MM )
Setelah sarapan pagi daftar keluar dari hotel, dilanjutkan lawatan ke Batusangkar yang dahulunya merupakan pusat Kebudayaan Masyarakat Minangkabau. Dalam perjalanan singgah di Tabek Patah untuk melihat keindahan alam serta mengunjungi industri kecil masyarakat setempat seperti pembuatan Pisang Salai Kopi dan Dodol. Makan tengahari disediakan di Pondok Flora Restaurant dengan spesifik ikan bakar. Setelah itu, berkunjung ke Istana Raja Pagaruyung, lalu menuju ke Padang melalui Padang Panjang. Tiba di Padang langsung dibawa city tour diantaranya mengunjungi Kampung China, Pelabuhan Muara, Jembatan Siti Nurbaya serta Pantai Padang. Petang dhiantar ke hotel dan makan malam disediakan di restoran lokal.
HARI 04: PADANG – KUALA LUMPUR / LCCT ( S )
Setelah sarapan pagi, daftar keluar dari hotel dan dihantar ke lapangan terbang untuk meneruskan penerbangan pulang ke Kuala Lumpur.
Semoga anda dan rombongan puas dengan layanan kami,dan kami harap anda rindu nak datang kembali di Minang kabau
Anda sedang membaca Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANG dan Anda bisa menemukan Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANG ini dengan URL http://dakotaholidays.blogspot.com/2013/07/paket-murah-lawatan-di-bukit-tinggi-dan.html, Anda boleh menyebarluaskannya atau meng-copypaste-nya jika Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANG ini bermanfaat bagi teman-teman Anda, namun jangan lupa untuk meletakkan link Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANG sebagai sumbernya.
Paket Murah Lawatan di BUKIT TINGGI dan PADANG 9out of 10 based on 10 ratings. 12789 user reviews.
W3 Directory - the World Wide Web Directory

0 komentar:

Posting Komentar