Pakej Percutian murah di padang bukittinggiDakota Holidays

Rabu, 03 Juli 2013

Pakej Percutian murah di padang bukittinggi


Pakej Percutian 4 hari 3 malam Tour ke Padang, Indonesia

kelok 33 tasik maninjau Padang Indah Tours

PADANG / BUKIT TINGGI
Harga dari    : RM650
Aturcara Pakej :
HARI 01          : KUALA LUMPUR / PADANG / BUKIT TINGGI   (mt/mm)
Berkumpul di LCCT  3 jam sebelum berlepas . Setibanya di Lapangan terbang Bandara Minangkabau Internasional Padang , peserta akan disambut oleh wakil syarikat. Kemudian peserta akan dibawa ke Bukit Tinggi dan dalam perjalanan peserta akan melalui Lembah Anai dimana anda akan dapat menyaksikan keindahan panorama dan Air Terjun Lembah Anai.  Makan tengahari di restoran tempatan. Kemudian perjalanan diteruskan menuju ke Pandai Sikek sambil menyaksikan pembuatan tenunan kain songket dan ukiran kayu. Tiba di Bukit Tinggi dan check-in hotel. Peserta akan dibawa membeli-belah souvenir di Pasar Atas dan jam Gadang. Makan malam di restoran tempatan. Acara bebas.
Jam Gadang Bukittinggi PT.Joy Holidays

HARI 02          : BUKIT TINGGI / MINANGKABAU            (sp/mt/mm)
Selepas sarapan pagi , peserta akan dibawa melawat ke Pusat Sulaman Hajah Rosma di Desa Baso. Berhenti sebentar di Tabek Patah untuk melihat proses pembuatan kerepek pisang dan kopi. Meneruskan perjalanan ke Batu Sangkar untuk melihat Istana Lindungan Bulan. Makan tengahari di restoran tempatan . Kemudian peserta akan meneruskan lawatan ke Danau Singkarak yang merupakan danau yang terbesar di Sumatera Barat. Makan malam di restoran tempatan dan dilanjutkan dengan menyaksikan Pertunjukan Keseniaan Tradisional Minagkabau ( optional ).
HARI 03          : BUKIT TINGGI / MANINJAU         (sp/mt/mm)
Selepas sarapan pagi , peserta akan dibawa melawat ke Panorama Ngarai Sianok , Terowong Tentera Jepun. Kemudian peserta akan dibawa melawat ke sekitar Kota Gadang tempat pertukangan tangan perak. Kemudian , peserta akan dibawa ke Rumah dan Muzium Prof Buya HAMKA dan Tasik Maninjau.  Kemudian perjalanan diteruskan ke Padang dan setibanya di sana terus check-in hotel. Makan malam akan disediakan di restoran tempatan. 
Sianok Canyon Padang Indah Tours

HARI 04          : PADANG / KUALA LUMPUR        (sp)
Selepas sarapan pagi , acara bebas. Kemudian peserta akan bertolak ke Lapanganterbang Tabing , Padang untuk penerbangan balik ke Kuala Lumpur.

PENGINAPAN :
PADANG          : Grand INNA MUARA HOTEL                          
BUKIT TINGGI  : KHARISMA HOTEL

HARGA TERMASUK :
  1. Penginapan di hotel bertaraf 3 bintang 
  2. Pengangkutan dengan kenderaan berhawa dingin dan selesa
  3. Makan 3 x sehari mengikut pakej
  4. Lawatan sebagaimana dalam aturcara
  
HARGA TIDAK TERMASUK :
  1. Tiket penerbangan pergi balik dengan penerbangan AirAsia
  2. Tips (RM20.00)
  3. Cukai Lapnganterbang di Padang
Anda sedang membaca Pakej Percutian murah di padang bukittinggi dan Anda bisa menemukan Pakej Percutian murah di padang bukittinggi ini dengan URL http://dakotaholidays.blogspot.com/2013/07/pakej-percutian-murah-di-padang.html, Anda boleh menyebarluaskannya atau meng-copypaste-nya jika Pakej Percutian murah di padang bukittinggi ini bermanfaat bagi teman-teman Anda, namun jangan lupa untuk meletakkan link Pakej Percutian murah di padang bukittinggi sebagai sumbernya.
Pakej Percutian murah di padang bukittinggi 9out of 10 based on 10 ratings. 12789 user reviews.
W3 Directory - the World Wide Web Directory

0 komentar:

Posting Komentar